Home » Klantenservice & Contact
Klantenservice & Contact
Contact en Bankinfo
Yogashop B.V. Breitnerstraat 10 5611 TV Eindhoven |
KvK: 59594403 BTW/VAT: NL 853560638 B 01 |
info@yogashop.nl Tel: +31 (0) 408486529 Fax: +31 (0) 40 8486531 |
IBAN: NL89 RABO 0103 3677 64 Swift/BIC: RABONL2U Bank: Rabobank Eindhoven |
Wij zijn het best bereikbaar op maandag dinsdag en vrijdag van 9.00 tot 16.00 uur, op woensdag van 12.00 tot 16.00 uur en op donderdag van 9.00 tot 14.00 uur. Mocht je toch het antwoordapparaat krijgen, spreek dan s.v.p. je nummer in en we bellen je zo snel mogelijk terug.
Prijzen
Alle prijzen op deze website zijn inclusief BTW en exclusief evt. verzendkosten. De verzendkosten worden voor het afronden van een bestelling duidelijk getoond in het besteloverzicht.
Keurmerk
Wij hebben ons onlangs ook aangemeld bij Stichting Webshop Keurmerk en wij hanteren de Webwinkel Keurmerk Algemene voorwaarden en -Klachtenregeling.
Vragen, opmerkingen en klachten
We streven ernaar een bovengemiddeld goede service te verlenen aan al onze klanten, en verkopen alleen producten waar we zelf achter staan. Mocht je onverhoopt niet tevreden zijn met de door Yogashop geleverde producten of service, dan vragen we je vriendelijk eerst onze ruil- en retourpagina te bekijken: https://www.yogashop.nl/nl/service/ruilen-retourneren/
Mocht het retourneren van je product niet voldoende oplossing bieden dan vragen we je vriendelijk je klacht, vraag of opmerking per e-mail, post of telefonisch aan ons door te geven:
email: info@yogashop.nl
post: Yogashop.nl / Breitnerstraat 10 / 5611 TV / Eindhoven
telefoon: 040-8486529
Wij stellen je feedback op prijs, en zullen ons best doen binnen 14 dagen een passende oplossing te vinden. Mocht het meer tijd nodig hebben je vraag of klacht op te lossen dan stellen we je hier uiteraard van op de hoogte.
Mocht je onverhoopt niet tevreden zijn de door ons geboden oplossing of behandeling van je klacht dan kun je ook altijd contact opnemen met de afdeling Bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Yogashop binnenkort bij is aangesloten. Mocht ook deze bemiddeling om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om je geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).
Tot eind 2017 zijn we ook nog lid van Thuiswinkel; Meer informatie over klachten (en de klachtenregeling van thuiswinkel) vind je in artikel 16.Geschillen van onze algemene voorwaarden en op deze website www.sgc.nl Daarnaast kun je sinds februari 2016 ingeval van een klacht of geschil ook terecht bij hetEuropese online geschillenplatform (ODR), zie voor meer info http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Kwaliteit en Garantie
Yogashop staat achter alle producten in het assortiment. Wij nemen alleen producten op waarvan wij zelf vinden dat het producten zijn van een goede kwaliteit. Mocht je onverhoopt toch niet tevreden zijn met iets dat je bij ons hebt besteld dan is het fijn te weten dat voor al onze producten de gebruikelijk wettelijke garantie geldt. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.
Lees ook de informatie over ruilen en retourneren op deze pagina: http://www.yogashop.nl//nl/service/ruilen-retourneren/
Onze Showroom:
Wij zijn verhuisd De showroom is daarom GESLOTEN. Sorry voor het ongemak.