Winkelwagen
U heeft geen artikelen in uw winkelwagen
U heeft geen artikelen in uw winkelwagen
Yogashop B.V.
Breitnerstraat 10
5611 TV Eindhoven
Nederland
info@yogashop.nl
+31 (0) 40 8486529
KvK 59594403
BTW/VAT NL853560638B01
IBAN NL89RABO0103367764
BIC RABONL2U
Telefonisch zijn wij het best bereikbaar op maandag, dinsdag en donderdag van 09.00 uur tot 17.00 uur, en op woensdag en vrijdag van 12.00 uur tot 17.00 uur.
Mocht je onverhoopt het antwoordapparaat krijgen, bijvoorbeeld omdat wij in gesprek zijn met iemand anders, spreek dan s.v.p. je nummer in en we bellen je zo snel mogelijk terug.
Helaas hebben wij geen showroom meer, alleen een online winkel.
Alle prijzen op deze website zijn inclusief BTW en exclusief evt. verzendkosten. De verzendkosten worden voor het afronden van een bestelling duidelijk getoond in het besteloverzicht.
Wij hebben ons onlangs ook aangemeld bij Stichting Webshop Keurmerk en wij hanteren de Webwinkel Keurmerk Algemene voorwaarden en -Klachtenregeling.
We streven ernaar een bovengemiddeld goede service te verlenen aan al onze klanten, en verkopen alleen producten waar we zelf achter staan. Mocht je onverhoopt niet tevreden zijn met de door Yogashop geleverde producten of service, dan vragen we je vriendelijk eerst onze ruil- en retourpagina te bekijken.
Mocht het retourneren van je product niet voldoende oplossing bieden dan vragen we je vriendelijk je klacht, vraag of opmerking per e-mail, post of telefonisch aan ons door te geven, zie de contactinfo bovenaan deze pagina.
Wij stellen je feedback op prijs, en zullen ons best doen binnen 14 dagen een passende oplossing te vinden. Mocht het meer tijd nodig hebben je vraag of klacht op te lossen dan stellen we je hier uiteraard van op de hoogte.
Mocht je onverhoopt niet tevreden zijn de door ons geboden oplossing of behandeling van je klacht dan kun je ook altijd contact opnemen met de afdeling Bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Yogashop staat achter alle producten in het assortiment. Wij nemen alleen producten op waarvan wij zelf vinden dat het producten zijn van een goede kwaliteit. Mocht je onverhoopt toch niet tevreden zijn met iets dat je bij ons hebt besteld dan is het fijn te weten dat voor al onze producten de gebruikelijk wettelijke garantie geldt. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.
Lees ook de informatie op onze ruilen & retourneren informatiepagina.